Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
23.2.2021 objednano zbozi, ktere bylo prezentovano jako "skladem" v hodnote 7622 Kc, ihned zaplaceno. Dle bank.vypisu odesla platba 1.3.2021). Pres nekolikere urgence a ujisteni prodejce,ze bude mit dodani zpozdeni kvuli obrovskemu zajmu, ale ze moje objednavka uz byla prerazena do kategorie urgentni, do 8.4.2021 nic neprislo,proto jsem objednavku stornovala.okamzite mi prisel mail o stornu a ze penize prijdou zpet do tydne. Dosud nic neprislo. Podotykam,ze komunikace probihala pouze emailem,zrejme pokazde s jinou operatorkou.
3x NF fresh- sprej na sterilizaci a-dezinfekci rousek a respiratoru 100ml a sada 50 ks znovupouzitelnych nanorespiratoru Breasafe-classic
Vratit celou castku zpet na ucet,ktery byl uvedem v mailu a z nehoz prostrednictvim karty probehla uhrada zbozi.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitelka by měla co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.