Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#50289Neoprávněné účtování služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2021, před 4 lety

Jana Koppova

Znění stížnosti

Chci podat stížnost na firmu ComGate Payments a.s. kvůli podvodnému jednání, jehož jsem se stala obětí. Dne 24.4.2021, v 8.09, mi byly z mého osobního čísla odeslány 2 SMS zprávy ve tvaru "VYCISTI 56564 Zastavit spam a reklamy" a "VYCISTI 56634 Zastavit spam a reklamy" na číslo 90309. Nejsem si vědoma toho, že bych tyto zprávy odesílala. Vzápětí mi bylo odečteno 99 Kč z kreditu z telefonního čísla 90309099 s potvrzením platby pro službu Silentium.


Produkt

Nevědomé odeslání SMS zpráv ve tvaru "VYCISTI 56564 Zastavit spam a reklamy" a "VYCISTI 56634 Zastavit spam a reklamy" na telefonní číslo 90309 a následné odečtení 99 Kč, telefonní číslo 90309099.


Požadované řešení

Navrácení neoprávněně naúčtované částky 99 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 12:12, před 4 lety

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Stížnost se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2021 12:48, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2021 11:48, před 4 lety


Jana Koppova

Kontaktovala jsem společnost Comgate. Zde mi řekli, ať zavolám na číslo 800210280. Na tomto čísle mi sdělili, že musím poslat žádost o vrácení peněz na adresu silentium.cz@silverline.info. Poslala jsem zprávu na tuto adresu + kopii na adresu platby-podpora@comgate.cz tohoto znění:
Žádám o navrácení 99,- Kč neoprávněně účtovaných službou Silentium z mého telefonního účtu prostřednictvím platební brány Comgate.
S pozdravem
Jana Koppová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2021 12:19, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku. Jestliže učinila kroky, které by měly vést k vrácení peněžních prostředků, zdvořile ji žádáme, aby nás informovala o tom, zda k vrácení skutečně došlo (v přiměřené době po provedení výše uvedených kroků).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2021 14:01, před 4 lety


Jana Koppova

Dostala jsem zprávu od CG tohoto znění (viz níže). Žádost o vrácení peněz jsem zopakovala na e-mailové adrese info.cz@ccsupport.biz. Jelikož vím, že se jedná o podvod, nemohu v té věci už víc udělat.
Jana Koppová


Dobrý den,
společnost ComGate Payments je technickým zpracovatel platebního řešení Premium SMS.
​​Pro podání reklamace, prosím, kontaktujte provozovatele služby společnost NTH na e-mailové adrese info.cz@ccsupport.biz nebo na telefonním čísle 800 210 280.
Tímto vám potvrzuji zablokování veškerých prémiových sms zpracovávaných naší společností na tel. č.+420774859719.
Pokud si přejete prémiové sms zrušit úplně, obraťte se prosím na svého operátora.
Děkuji
S přáním příjemného dne,
Michal Merc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2021 16:01, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme, neboť (jak je uvedeno v prvním vyjádření ve věci) stížnost směřuje primárně vůči jinému subjektu než ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.