Společnost


JOHASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5029Dodané zboží jiné kvality než bylo objednané, po vrácení odmítají vrátit peníze za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2014, před 10 lety

Josef Moštěk

Znění stížnosti

Dne 23.7.2014 jsem si na www.joha.cz ze svého zákaznického účtu ( vedený jako podnikatel ) objednal zboží, jehož součástí měl být značkový míč NIKE Seitiro Hi-Vi ( ostatní zboží neuvádím, protože mi bylo následně stornováno z důvodu ne aktualizace skladu ) za cenu v akci vše za polovinu za 899,- Kč po slevě. Po krátké komunikaci s prodejcem jsme se dohodli, že míč odeberu i bez dalšího stornovaného zboží. Míč jsem zaplatil převodem, načež mi byl odeslán balíkem PPL. Ihned po dodání a rozbalení dne 1.8.2014 jsem zjistil, že mi byl poslán míč úplně jiné kvality a rozměru, než byl objednán a zaplacen. Na to jsem přes webový formulář okamžitě ( 1.8.2014 ) upozornil a žádal nápravu. Prodejce mi na můj vzkaz ( reklamaci ) odpověděl až po 4. dnech s tím, že dodané zboží odpovídá zboží dodanému. S čímž jsem samozřejmě nesouhlasil a v následujícím týdne jsem se vypravil autem přímo do skladu ve Zlíně ( uvedený jako místo pro vrácení zboží a reklamace ), za účelem míč vrátit, popř. reklamovat. Ve skladě jsem byl odmítnut, že mám míč poslat poštou, což jsem nějak nepochopil, když už sem jim ho dovezl přímo. Celkem zklamán z arogance pí. skladnice a přístupu prodejce ( mimochodem za uplynulá léta jsem tam provedl nákup za několik tisíc ) jsem míč doma uložil " k ledu ".

Dne 3.10.2014 jsem ho zabalil i s reklamačním dopisem a doporučeně odeslal na adresu pro reklamace do Zlína. Balíček byl dle potvrzení České pošty doručen a převzat prodejcem 6.10.2014. Nyní nastal čas čekání a ze strany prodejce nicnedělání.

Dne 6.11.2014 jsem prodejce přes webový formulář upozornil a na existenci mé reklamace a na jejich žádnou reakci. Na to my bylo prodejcem odpovězeno tohle : 06.11.14 14:26:29 Joha - Objednávky Potvrzeno
Dobrý den, bohužel nevím co přesně jste chtěl řešit, zboží jste nevrátil ani do 14 dní od dodání, ani se nejedná o reklamaci jelikož zboží není nijak vadné. Můžeme vám jedině na vaše náklady odeslat míč zpět. Děkuji

S čímž samozřejmě nesouhlasím a nadále jsem s prodejcem, přes jejich webový formulář ( jehož plné znění dokládám níže ) řešil vrácení peněz za špatně dodaný míč.

Jelikož s prodejcem není rozumná řeč a já nemám ani míč ani peníze, tak se obracím s pomocí na vás.


Produkt

značkový fotbalový míč NIKE SEITIRO Hi-Vis


Požadované řešení

Vrácení peněz za vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 12:59, před 10 lety

Prodávající odpovídá dle § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Záleží tedy na internetové prezentaci zboží a vážícímu se očekávání zákazníka, které na jejím základě nabyl. Pokud věc nedopovídá výše uvedenému, jedná se o tzv. nesplněnou jakost při převzetí a spotřebitel může požadovat výměnu za zboží, které odpovídá smlouvě. Není-li to v rámci 30 denní lhůty k vyřízení reklamace možné, má spotřebitel právo na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 15:42, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.