Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50291Nevhodné chování průvodčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2021, před 4 lety

Kamila Bačová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes 24.4. jsem společně s přítelem, 2letým synkem a malým pejskem cestovali z krásného výletu z Žichovic do Horažďovic předměstí s odj.v 16.33 h Os 17517. Při návratu z výletu mě nemile překvapilo nevhodné až nedůstojné chování průvodčí. Stará žena v uniformě ČD ke mě přistoupila již s poněkud ostrým vystupováním s tím, že jestli vím, že má být pes na vodítku a s nahubkem. Poslušně jsem vytáhla vodítko s tím, že jej mám okamžitě teda připnout a kde mám náhubek. Průvodčí to komentovala se slovy, že ji už pes napadl, i takhle malý a prej, jestli si z ní chci utahovat. Nepochopila jsem, jak k tomuto názoru přišla. Omluvila jsem se, že jsem náhubek nechala doma a že případnou pokutu na místě zaplatím. Ona, že mě může z dopravy vyloučit. Poté mi ještě vyčetla,ze má problém s jizdenkami, že jsou pokrčené a že ona má problém je přečíst.
Popravdě, jeste jsem se nesetkala s takovým přístupem, vždy se jiní průvodčí chovali mile a v podobném případě přiměřeně. Pracuji s lidmi a nechápu, jak se mohla tato paní dostat k práci, kde přichází do styku s lidma, ke kterým se neumí chovat a jedná s nimi jak s malými fracky. Doporučuji paní řádné školení. V tom rozhořčení jsem si pomyslela, že je škoda, že ji pokousal jen malý pes a že nedostala za takové chování od někoho facku na vyučenou.


Požadované řešení

Dát paní průvodčí řádné školení co se týče chování k cestujícím. Přání je, aby se už člověk nemusel po cestě z výletu potkávat s takto nepříjemným člověkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 11:32, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.