Společnost


Providio d.o.o.

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50296Neoprávnené účtovanie za veci, ktoré som si neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2021, před 4 lety

Jana Poláková

Znění stížnosti

Dobrý deň, dneska mi v internet bankingu z môjho účtu odišli peniaze na váš účet a pritom ja som si u vás nič neobjednala!


Požadované řešení

Vrátiť požadovanú sumu naspäť na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 11:15, před 4 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně. Tato sleva musí být konečná včetně všech daní a poplatků. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost kupní smlouvy, neboť byla druhou stranou uvedena v omyl o rozhodující okolnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 13:45, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 13:06, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.