Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50307Nedodané zaplacené zboží, telefonní číslo neexistuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2021, před 4 lety

Radka Konečná

Znění stížnosti

Dne 24.03.2021 jsem u Icell.cz objednala (kód obj.1019027054) 10ks tvrzených skel na mobily (CAT, Huawei, Xiaomi) a hodinky Huawei Watch GT2,celkem za 1430Kč, které jsem poslala na uvedený účet 1771430011/3030.Několikrát jsem psala mail na info@icell.cz,ale odpověď nikdy žádná. Několikrát jsem volala na č.728310460,ale číslo NEEXISTUJE! Spojení ani komunikace není žádná, dodání také stále ne. Již je to více než měsíc,v podmínkách uvádějí do 90 dní u položek, které jsou "skladem ext." veškeré položky, které jsem objednávala byli "Skladem" proto je doba doručení do 7 dní. Prosím o pomoc. Děkuji Konečná


Produkt

1/5Kód:61652 Extra tvrzená ochranná fólie (tvrzené sklo) AirGlass Brotect na LCD pro CAT S52 2ks 299 Kč/ks 598 Kč 2/5Kód:40402 Ochranné tvrzené temperované sklo 9D na LCD pro Huawei Nova 5T 2ks 119 Kč/ks 238 Kč 3/5Kód:50486 Ochranné tvrzené temperované sklo na LCD pro Huawei Watch GT 2 46 mm 2ks 99 Kč/ks 198 Kč 4/5Kód:29258 Ochranné tvrzené temperované sklo na LCD pro Huawei Y7 (2019) 1ks 99 Kč/ks 99 Kč 5/5Kód:39099 Ochranné tvrzené temperované sklo na LCD pro Xiaomi Redmi Note 8T 3ks 99 Kč/ks 297 Kč


Požadované řešení

Žádám o co nejbližší dodání zaplacení zboží (do 30ti dnů), nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 12:15, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 13:29, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 12:41, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.