Společnost


Eljet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50312Neuznaná záruční reklamace hoverboardu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2021, před 4 lety

Karel Gűnther

Znění stížnosti

Dle vyjádření autorizovaného servisu se jedná o mechanické poškození středové konstrukce způsobené silným nárazem nebo tlakem.

Nesouhlasím s vyjádřením servisu, že za poškození může syn. Syn, necelých 12let/67kg si hoverboard kupoval za své našetřené peníze sám a tak se k němu i choval, na haverboardu jezdil vždy jen v doprovodu mého, nebo manželky a to pouze po rovném asfaltu, nebo chodníku, ani terén hovorboard neviděl. Co se týká četnosti použití, můj tip je tak 50xnabití aku za celou dobu... Ještě schválně jsme spolu vybírali hoverboard, co vydrží, což jsem tehdy nosnost 120 kg považoval za dostatečnou a na hoverboardu stál a jezdil pouze syn.
Ještě jednou jsem žádal o přehodnocení reklamace.
Sám jsem strojař a podle fotek mne přijde kvalita nosného odlitku přinejmenším podivná.

Servis poslal cenovou nabídku na opravu
Celková cena opravy s DPH (v Kč):3 388 Kč


Produkt

Kolonožka - Offroad ROVER E1 Black /haverboard/, pořizovací cena 7.190,--Kč, nosnost 120 kg, do terénu


Požadované řešení

záruční oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 10:43, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2021 12:11, před 4 lety

Dobrý den,

výsledkem šetření autorizovaného servisu bylo zjevné mechanické poškození středové konstrukce, viz. přiložené fotografie. Reklamace proto nebyla uznána jako záruční.

Bereme v potaz Vaše tvrzení, že Váš syn škodu nezpůsobil, avšak pro nás je směrodatný stav produktu po jeho přijetí na našem servisním oddělení.

Řídíme se politikou dlouhodobé spokojenosti zákazníků a proklientského přístupu. Proto nás neváhejte kontaktovat a pokusíme se najít smírné řešení pro obě strany, kdy se domluvíme na dalším postupu k oboustranné spokojenosti.

S přátelským pozdravem,
Tým Kolonožka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2021 08:26, před 4 lety


Karel Gűnther

Dobrý den,
po znovu oslovení firmy Kolonožka, abychom našli smírné řešení, byla mi opět nabídnuta ta samá cena opravy hoverboardu, bez jakékoli slevy byť jen za opravu. Od prodejce jsme si nechali poslat hoverboard domů, že necháme zavařit poškozený nosný díl. Ve svářečské škole mi bylo sděleno, že nám to sice klidně zavaří, ale trvanlivost bude krátká, díl praskne jinde, protože v v materiálu lomu se nachází nepřípustná pórovitost a tudíž bude pravděpodobně celý odlitek takto pórovitý, foto přikládám. Oslovil jsem znovu firmu Kolonožka se sdělením, že nosný díl je zbytečné vařit z důvodu pórovitosti odlitku a žádal jsem o CN pouze na tento poškozený nosný díl. Bohužel nám bylo sděleno, že jej samostatně nemají, pouze jsou schopni dodat oba nosné díly za cenu 2 783,-. Předpokládám, že pouze poškozený díl by stál zhruba polovinu... Se ženou jsme toto řešení probírali, ale shodli jsme se, že i kdybychom sestavu obou nosníků objednali a opět měli smůlu, že by zrovna opět praskl ten samý díl nosníku a opět by nám servis firmy Kolonožka(firma Eljet) sdělil, že reklamaci neuznává z důvodu přetížení našim 70 kg synem, i když je nosnost 120 kg, tak milý hoverboard skončí v elektroodpadu. A synovi byla bohužel nyní uštědřena první negativní životní lekce, protože si hoverboard kupoval ze svých našetřených peněz...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 10:03, před 4 lety

Nebylo-li dosaženo smírné řešení a domnívá-li se spotřebitel, že vada byla způsobena nekvalitním materiálem, může postupovat v souladu s naším prvním vyjádřením ve věci. Tzn., že uzná-li to spotřebitel za vhodné, může posouzení reklamace rozporovat skrze znalecký posudek. K zbytku viz naše první vyjádření v této věci.

Jelikož nebylo dosaženo smírné řešení, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.