Společnost


Dráčik - DUVI CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50324Nemožnost výměny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2021, před 4 lety

Petra Melešová

Znění stížnosti

Dne 13. 4. 2021 jsem v prodejně Dráčik zakoupila figurku Spiderman v hodnotě 399 Kč. Minimálně 3x (telefonicky, osobně) jsem se dotazovala, zda mohu zboží vyměnit (dárek k narozeninám) a v jaké lhůtě. Ve všech případech mi bylo jednoznačně sděleno, že zakoupenou věc mohu vyměnit do 21 dní v původním neporušeném obalu a samozřejmě s účtenkou. Dne 24. 4. 2021 jsem šla dárek vyměnit - lhůtu jsem dodržela - od nákupu uběhlo 11 dní, výrobek nebyl rozbalen, účtenku jsem předložila. Bohužel mi po tom všem bylo sděleno, že nakonec vlastně výrobek nemohu vyměnit ani vrátit, jelikož je v této chvíli na něj akce. Že to dle nových podmínek firmy nesmějí zaměstnanci provést. Personál mi potvrdil, že na tuhle skutečnost zákazníky neupozorňují. Zákazník tyhle interní věci nemůže vědět a také nemůže vědět, co bude v následujících 21 dnech od nákupu v akci a tím si případně rozmyslet, zda danou věc pořídí, jelikož už nepůjde vrátit.


Produkt

Figurka Spiderman


Požadované řešení

Výměna za jiné zboží. Případně vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2021 08:51, před 4 lety

Při vrácení zboží, které bylo zakoupené v běžném kamenném obchodě, neexistuje zákonné právo cokoliv vrátit zpět bez udání důvodu. Možnost vrátit či vyměnit zboží je ve velkých obchodech sice obvyklá, není to však povinností podnikatele. Na výměnu či vrácení zboží spotřebitelce tedy ze zákona neplyne právní nárok, jedině kdyby to prodejce garantoval nad rámec zákona ve svých obchodních podmínkách. Pokud se však prodejce zavázal při uzavírání kupní smlouvy, že lze zakoupené zboží vyměnit či vrátit ve lhůtě 21 dnů ode dne zakoupení, pak je povinen svůj závazek splnit.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 13:05, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 14:11, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.