Společnost


Japa Foods s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50326Reklamace porušeného zboží - obchod nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2021, před 4 lety

Anna Kaiserová

Znění stížnosti

Zakoupené zboží mi přišlo z internetového obchodu porušené. Jedny z těstovin byly otevřené, další dva balíčky byly nahlodané (rozkousaný obal), miso pasta byla prasklá a rozteklá po krabici a dalším zboží. Obchod nereaguje na moje emaily, někdy ani není možné email na adresu doručit. Nereagují ani na FB stránkách firmy.


Produkt

Akagi Joshu Udon 270g 2x, Itsuki Inaka Udon 200 g 1x, Hikari Miso Dashi Cup 375g 1x


Požadované řešení

Chtěla bych dostat nové zboží za následující porušené:

Akagi Joshu Udon 270g 2x - porušené nakousané obaly
Itsuki Inaka Udon 200 g 1x - otevřený obal
Hikari Miso Dashi Cup 375g 1x - prasklý obal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2021 12:07, před 4 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 12:51, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 15:10, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.