Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupené zboží mi přišlo z internetového obchodu porušené. Jedny z těstovin byly otevřené, další dva balíčky byly nahlodané (rozkousaný obal), miso pasta byla prasklá a rozteklá po krabici a dalším zboží. Obchod nereaguje na moje emaily, někdy ani není možné email na adresu doručit. Nereagují ani na FB stránkách firmy.
Akagi Joshu Udon 270g 2x, Itsuki Inaka Udon 200 g 1x, Hikari Miso Dashi Cup 375g 1x
Chtěla bych dostat nové zboží za následující porušené:
Akagi Joshu Udon 270g 2x - porušené nakousané obaly
Itsuki Inaka Udon 200 g 1x - otevřený obal
Hikari Miso Dashi Cup 375g 1x - prasklý obal
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.