Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5033Nevraceni penez po vraceni zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2014, před 10 lety

Zuzana Králová

Znění stížnosti

Koupila jsem obal na tablet, velikostne nesedel a tak jsem chtela vratit penize. Zbozi si vzali zpet a vystavili dobropis avsak uz je to mesic a penize porad nikde.
Jiz jsem byla na pobocce trikrat a pokazde dostala novy dobropis.


Požadované řešení

Vrácení peňez a udeleni pokuty od coi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 12:22, před 10 lety

Je-li odstupeno od kupní smlouvy uzavřené přes internet, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli veškeré zaplacené penežní prostředky včetně nákladu na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Po marném uplynutí této lhůty se prodávající ocitá v prodlení a kupující může požadovat kromě kupní ceny i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Toto jednání nepodléhá dozorové pravomoci ČOI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2014 16:20, před 10 lety

Dobrý den paní Králová,

prosím o číslo nákupní faktury a info., kde jste zboží nechala v CZC. Situaci prověřím.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2014 13:12, před 10 lety


Zuzana Králová

Dobre ale dalsi dobropis mi neposilejte, poslete mi rovnou penize na ucet tak jak jste jiz 2krat slibili.
Cislo posledniho dobropisu je 1614037020
Zbohem uz si od vas nic neobjednam a udelam vam krasnou reklamu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2014 15:59, před 10 lety

Dobrý den paní Králová,

dle systému je dobropis již vyplacen. Prosím o kontrolu na účtě.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2014 22:20, před 10 lety


Zuzana Králová

Ano uz je to v poradku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.