Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem obal na tablet, velikostne nesedel a tak jsem chtela vratit penize. Zbozi si vzali zpet a vystavili dobropis avsak uz je to mesic a penize porad nikde.
Jiz jsem byla na pobocce trikrat a pokazde dostala novy dobropis.
Vrácení peňez a udeleni pokuty od coi
|
Tweet |
Je-li odstupeno od kupní smlouvy uzavřené přes internet, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli veškeré zaplacené penežní prostředky včetně nákladu na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Po marném uplynutí této lhůty se prodávající ocitá v prodlení a kupující může požadovat kromě kupní ceny i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Toto jednání nepodléhá dozorové pravomoci ČOI.
Dobrý den paní Králová,
prosím o číslo nákupní faktury a info., kde jste zboží nechala v CZC. Situaci prověřím.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobre ale dalsi dobropis mi neposilejte, poslete mi rovnou penize na ucet tak jak jste jiz 2krat slibili.
Cislo posledniho dobropisu je 1614037020
Zbohem uz si od vas nic neobjednam a udelam vam krasnou reklamu.
Dobrý den paní Králová,
dle systému je dobropis již vyplacen. Prosím o kontrolu na účtě.
Děkuji.
Lukáš Boček
Ano uz je to v poradku.