Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na vyřešení mého problému s pojišťovnou AXA(nyní Uniqa) je již asi pozdě - vznik škodné události 13.7.2017, ale snad popis uvedeného pomůže někomu jinému:
U Axa jsem uzavřel pojistku domu, který ještě ani neměl základy, neboť pojistka byla nutná pro získání úvěru. Cca po jeden a půl roce kdy se dokončovala střecha, přišel v noci vítr a lijavec. Veškerá příprava pro betonáž střechy (izolace, kari sítě a potrubí pro solární kolektory - vše bylo zatíženo paletami)jsme našli druhý den pokroucené vedle domu.
Na pojistce jsem nešetřil - pojištění MAXI, lepší už nenabízeli, přesto, když došlo k pojistné události, odmítli plnit z důvodu, že pojistka neplatí pro výstavbu , nebo renovaci, pokud není uvedeno jinak. Podle mě ale na smlouvě uvedeno "jinak" je, kromě toho , že při sjednání o tom, že je dům ve výstavbě zástupce pojistitele věděl, je zaškrtnuto ve smlouvě: "Budova ve výstavbě a číslo stavebního povolení" (viz.příloha)
V příloze posílám i vyjádření pojišťovny, na které jsem reagoval tím, že jsem je na výše uvedené upozornil, ale pojišťovna si trvala na svém.
Za případné posouzení
předem děkuji
S pozdravem
M.Švitorka
Pojistná smlouva pro pojištění staveb, domácnosti a odpovědnosti Domov IN
plnění pojistné události
|
Tweet |
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz.