Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Velice jsem se snažil problém řešit sám, chyby se přeci stávají, bohužel spolčenost Mall mi již 4 měsíce ukazuje, jak moc zákazníkem pohrdá.
15. ledna mi byla doručena domu myčka vč. služby komplet tedy i s instalací.
Myčka byla však nainstalována neodborně, pracovníci Mallu nechali na syfonu plastové víčko, které kryje odpad pro myčky, když tam myčka není připojená a přímo na ní narazili hadici a odešli, nevyzkoušeli správnost zapojení a odešli, myčku navíc šoupali přímo kovem po podlaze a vznikly tam rýhy. Bohužel po zapnutí myčka samozřejmě vytekla, protože nemohla odtékat voda do odpadu a voda mi natekla pod kuchyň a podlahu. Hned jsem kontaktoval zákaznickou linku a tam mě akorát poslali do Beka.
Po odstranění havárie jsem opět kontaktoval Mall abych s nimi řešil uvedení do původního stavu, po týdnu přijel pán z reklamačního oddělení, uznal chybu a slíbil, že se mi ozve ohledně kompenzace. Jenže se už nikdy neozval, čekal jsem 2 měsíce než jsem se ozval já. V Mall se tvářili, že nikdo o ničem neví. Následně několikrát lhali o skutečnostech, které mi jejich zaměstnanec osobně v mém bytě potvrdil aby mi po téměř 4 měsících nabídli odškodnění ve výši 500 kč, když u nich utratím více než 600.
Vyměnili jsme si na 20 e-mailů a mnoho telefonátů, aby mi za poškozenou kuchyň a podlahu, které jsem měl v té době 4 měsíce nabídli 500 korun a to ještě když u nich nakoupím nad 600. Nikdy jsem se nesetkal s tak otřesným přístupem k zákazníkovi.
1 × Beko DFN26420W + Služba komplet
Uvedení kuchyně a podlahy do původního stavu nebo finanční prostředky pro uvedení kuchyně a podlahy do původního stavu.
|
Tweet |
Pokud na základě poskytnuté služby, která nebyla poskytnuta řádně, došlo k poškození podlahy a kuchyně, má spotřebitel nárok na náhradu škody z titulu porušení smluvní povinnosti dle § 2913 občanského zákoníku a zákonné povinnosti. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu nebo peněžitou kompenzací.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.