Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na neustálé výpadky signálu O2 TV zapříčiněné poruchovostí modemu za který platím každý měsíc poplatek.Od počátku provozu cca 6 měsíců mám již druhý a po 2 měsících opět nefunguje.Zvu již podruhé technika spol.O2 CZ za poplatek 399 Kč aby mi zkontroloval příčinu poruchy na místě jelikož operátoři nejsou schopni mi po telefonu sdělit příčinu poruchy jelikož z jejich údajů je vše v pořádku.Televizi mám novou cca 7 měsíců.Byl mi doporučen jako doplněk set-box,který je také za poplatek,ale situaci neřeší.Platby za služby platím včas,ale technické problémy se sice řeší ale opakují.Jsem celkem zklamán společností O2,kterou jsem měl za technicky zdatného partnera.
Uvažuji o změně operátora.
Děkuji s pozdravem Rubický
modem model ZXHN H 267 A od společnosti O2 Czech Republic
Chci pouze aby služba fungovala a nemusel jsem neustále řešit technické problémy.Pokud jsou modemy poruchové chtěl bych obdržet takový,který funguje aspon rok...psát stížnosti není mé hoby jen mne to obtěžuje.
Děkuji
|
Tweet |
Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
velice mne mrzí, že pociťujete potíže s využitím služby. Budu rád, když nám do soukromé zprávy (m.me/o2cz) uvedete bližší informace týkající se komplikací. Stačí uvést přesné projevy potíží a číslo služby (dostupné ve vyúčtování nebo samoobsluze Moje O2). Zároveň si dovolím zmínit, že částka 399 Kč není účtována za kontrolu vedení. Pokud však z naší strany není shledána žádná závada na vedení, tak může dojít ke zpoplatnění výjezdu technika. V tomto případě nedokážu posoudit v čem je potíž. Potíže se zařízením je možné vyřešit v kterékoli prodejně formou reklamace zařízení. Potíže na vedení řešíme telefonicky.
S pozdravem
Patrik Hogh,
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení: