Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Poničení zasilky doručovatelem a ne doručení na správnou adresu
Dne 22.4 mě byla poslána zásilka že doručení bude 23.4 když do 15.00 mě nikdo nevolal ani žádná SMS začla jsem zásilku hledat, volám na zákaznickou linku kde mi bylo řečeno že zásilku poškodili že ji musí přebalit a bude mi doručena v pondělí dost mi to naštvalo ale dobře i když jsem musela za 1500 zboží vyhodit čekala jsem do pondělí a opět nic po volání na zákaznickou linku mi bylo řečeno že zásilku doručování do Opatovic místo do Modřice že byl adresát nenalezen už jsem zuřila a nikdo mi nedokázal říct kde je a co dál až na po třetí volání prý mě ji doručí v úterý čekala jsem do 12 hod. a opět nic znovu jsem volala na linku a tam mě řekli že je na centrále v Říčanech u Prahy že mi bude doručena ve středu tak to už tak nenechám dnes je 27.4 a stále ji nemám za takové peníze co si berou NEJHORŠÍ KURÝRNÍ SLUŽBA
A proto požadují kompenzaci za vaši neschopnost a náhrady mého znehodnoceneho zboží ve výši 2.800 Kč
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.