Společnost


BEAUTY MARKET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50351Nedodání perlového náhrdelníku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2021, před 4 lety

Heda Kazdová

Znění stížnosti

V objednávce i na faktuře č.201033211 mám uvedeno, že obdržím perlový náhrdelník a místo toho jsem dostala bižuterii.Tento dárek posílám zpět.Zároveň si nepřeji další zasílání nabídek.
Děkuji za kladné vyřízení.

Heda Kazdová


Požadované řešení

Poslat perlový náhrdelník a neposílat další nabídky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2021 10:43, před 4 lety

Spotřebitelka může požádat podnikatele, aby vyřadil její osobní údaje z databáze a přestal ji kontaktovat. To lze učinit e-mailem, telefonicky, dopisem nebo jiným obdobným způsobem, kterým se zaručí dojití zprávy druhé straně.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jejího souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Kopie dokumentů je vhodné si ponechat.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 13:58, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 16:30, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.