Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.4.2021 mi v 9:59 oznámila sms zpráva doručení zásilky v tento den. V 11:31 jsem hovořila s řidičem, který mi řekl, že v místě doručení bude asi ve 14:30. Zásilku přesto Nedoručil! Dne 28.4.2021 v 10.26 mi sms zpráva oznámila, že zásilka nemohla být doručena a že si ji mám vyzvednout na poště. Je to zásilka DR2416686930U, depo Brno Slatina. Na poště v Sokolnicích s omluvou vydána.
Nedoručení zásilky na adresu bydliště se stává opakovaně.
zásilka DR2416686930U do místa bydliště
Důsledná kontrola pracovníků Depo Brno Slatina Řipská. Pokud dodání znemožnila závažná událost, např nehoda a podobně, tak zákazníka informovat s omluvou.
Upozorním odesílatele na nefunkční službu České pošty v této oblasti.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.