Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla mi doručena sms o tom, že mi ten den bude doručen balík do ruky. Čekala jsem marně na balík, a v 10h a pár minut mi přišla SMS o tom, že zásilka nebyla úspěšně doručená( přitom jsme byla doma-žádný zvonek, žádný hovor od ČP). Tak jsem si ten den zašla na poštu, ani papír o převzetí zásilky jsem neměla a naštěstí mi balík na poště daly jen na OP. Vyzvedla jsem si to v pátek. V pondělí další týden přišla pošťačka s tím, že mám balík na poště a dala mi výzvu k vyzvednutí zásilky- což byla zásilka, kterou jsem si vyzvedla předchozí týden v pátek, u toho bylo napsané na té výzvě že jsem vytípla telefon a měla obsazeno!!! To už je nehoráznost! Kdybych šla na poštu nic tam nebudu mít. Hrůza ta česká pošta! A není to poprvé! A
Zásilka do vlastní ruky, dobírka 163,- odesílatel: exclusive essential s.r.o.
Řešení ohledně mě žádné, ale česká pošta v tom má bordel.
Nikdo nevolal, já marně čekám udanný důvod nedodání zásilky, že jsem to vytípla ( cituji co napsal, ten kdo mi měl zásilku doručit)
A nehledě na to, paní pošťačka nevěděla, že už jsem si vyzvedla zásilku nebo prostě jim to tam je jedno?!
|
Tweet |
Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.