Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
U chytrého náramku GearFit 2 Pro mi už 2x nebyla uznána reklamace stejné vady. Opravu jsem uplatňoval u servisu VSP Data. Reklamoval jsem zamrzání GPS během aktivity a to i po opětovném spuštění aplikace (Health, Map My Run). Při opakovaném zaslání po první neuznané reklamaci, jsem zaslal několik videozáznamů jak se náramek chová a foto jak se aktivita zapíše. Pokaždé mě bylo sděleno že se závada neprojevila viz. https://services.vspdata.cz/case-info/?number=SMG0245735&sn=R5AKC0CDAJH&ok=Hledat&do=seekForm-submit Náramek letošní rok během 4 měsíců nebyl plně použitelný více než 2 měsíce. GPS na náramku zamrzá po ujítí různých vzdáleností (0 až 5 km), měří pouze kroky a tep.
Samsung GearFit 2 Pro, SN R5AKC0CDAJH, datum prodeje 30.5.2019
S náramkem jsem byl velmi spokojený a když byl funkční, plnil to co jsem potřeboval. Jelikož nemám adekvátní náhradu, prosím o opravu.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Rozporovat reklamaci je však nutné u prodejce.
Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice nás mrzí popisovaná nespokojenost s výsledkem reklamace u autorizovaného servisního střediska Samsung. V tomto případě doporučujeme kontaktovat zákaznickou linku naší společnosti, kde po popisu celé situace bude rozhodnuto o dalším postupu. Tuto linku je možné kontaktovat telefonicky na telefonním čísle +420 800 726 786, nebo skrze emailovou adresu info@samsung.cz.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby nám mohl podat zprávu o dalším průběhu řešení stížnosti.
Na radu dTestu jsem náramek se všemi podklady odeslal prodejci k reklamaci a čekám na jeho vyjádření. Zatím bych rád všem poděkoval.
Žádáme společnost, aby spotřebitele informovala o vývoji případu. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.