Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#50371Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2021, před 4 lety

Ivan Goldbach

Znění stížnosti

U chytrého náramku GearFit 2 Pro mi už 2x nebyla uznána reklamace stejné vady. Opravu jsem uplatňoval u servisu VSP Data. Reklamoval jsem zamrzání GPS během aktivity a to i po opětovném spuštění aplikace (Health, Map My Run). Při opakovaném zaslání po první neuznané reklamaci, jsem zaslal několik videozáznamů jak se náramek chová a foto jak se aktivita zapíše. Pokaždé mě bylo sděleno že se závada neprojevila viz. https://services.vspdata.cz/case-info/?number=SMG0245735&sn=R5AKC0CDAJH&ok=Hledat&do=seekForm-submit Náramek letošní rok během 4 měsíců nebyl plně použitelný více než 2 měsíce. GPS na náramku zamrzá po ujítí různých vzdáleností (0 až 5 km), měří pouze kroky a tep.


Produkt

Samsung GearFit 2 Pro, SN R5AKC0CDAJH, datum prodeje 30.5.2019


Požadované řešení

S náramkem jsem byl velmi spokojený a když byl funkční, plnil to co jsem potřeboval. Jelikož nemám adekvátní náhradu, prosím o opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 08:54, před 4 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Rozporovat reklamaci je však nutné u prodejce.

Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2021 07:43, před 4 lety

Dobrý den,

velice nás mrzí popisovaná nespokojenost s výsledkem reklamace u autorizovaného servisního střediska Samsung. V tomto případě doporučujeme kontaktovat zákaznickou linku naší společnosti, kde po popisu celé situace bude rozhodnuto o dalším postupu. Tuto linku je možné kontaktovat telefonicky na telefonním čísle +420 800 726 786, nebo skrze emailovou adresu info@samsung.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2021 08:12, před 4 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby nám mohl podat zprávu o dalším průběhu řešení stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2021 06:36, před 4 lety


Ivan Goldbach

Na radu dTestu jsem náramek se všemi podklady odeslal prodejci k reklamaci a čekám na jeho vyjádření. Zatím bych rád všem poděkoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2021 11:25, před 4 lety

Žádáme společnost, aby spotřebitele informovala o vývoji případu. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2021 15:49, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.