Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, minulý rok ke konci srpna jsem si objednala a samozřejmě předem zaplatila vybrané zboží. Jelikož si objednávám přes internet často většinou pouze na dobírku. Tak na doporučení téhle webové stránky jsem poprvé primhourila oči a zboží si vybrala a zaplatila podle kupní smlouvy předem na zadání účet. Paní semnou komunikovala v rámci možností s opožděnou odpovědi vždy. Jelikož jsem důvěřivá tak první dvě odpovědi s tím že zapomněly na to mi napsali že má objednávka byla stornovana a nesedí jim jméno i když jsem jim poslala kopii faktury na email i do zprávy tak kolotoč výmluv začal pár dní na to mi napsali s dotazem zda mám o zboží stále zájem tak jsem potvrdila že ano tohle trvalo do vánoc. Poslední odpověď byla že do vánoc všechno objednání zboží odesílají. Do dnešního dne nic nedorazilo a webová stránka už neexistuje. Všechny zaplacené faktury jsem si projistotu ihned ukládala. Strašně mě mrzí že jsou takový lidi co bohatou bez nějakého trestu na lidech co počítají každou korunu a šetří si na něco aby si mohli udělat radost o to víc mě štve že děti nedostaly to co si přáli. Dostala jsem životní lekci a doufám že dostanu zpět zaslanou částku. Děkuji za případnou pomoc (zaplacené faktury můžu bez problémů doložit) Děkuji Hásková
Zbozi Mickey mouse
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.