Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Minulý pátek jsem se rozhodla vzít si Uber, když jsem jela k veterináři.Při objednání jízdy mi byla stanovena sazba 48 Kč. Tato sazba se mi zdála oprávněná, protože jsou to pouhé 4 km.
Po dokončení jízdy mi byla naúčtována mnohem vyšší částka a to 225 Kč. Vůbec mi není jasné, kde to vzali za tak krátkou vzdálenost. To není možné.
Samozřejmě po napsání na podporu Uber mi nebylo vyhověno a tato situace se nevyřešila žádným způsobem.
Dost mě to mrzelo, vždy jsem byla s touto službou spokojena až doposud.
Náhrada formou slevy na další jízdu ve výši 50% nebo 100.
|
Tweet |
Pokud byla spotřebitelce neoprávněně naúčtována vyšší cena za poskytnutou službu, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit i v sídle společnosti. Společnost je povinna reklamaci přijmout a vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.