Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50376Neoprávněně navýšená sazba jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2021, před 4 lety

Michaela Sadloňová

Znění stížnosti

Minulý pátek jsem se rozhodla vzít si Uber, když jsem jela k veterináři.Při objednání jízdy mi byla stanovena sazba 48 Kč. Tato sazba se mi zdála oprávněná, protože jsou to pouhé 4 km.
Po dokončení jízdy mi byla naúčtována mnohem vyšší částka a to 225 Kč. Vůbec mi není jasné, kde to vzali za tak krátkou vzdálenost. To není možné.

Samozřejmě po napsání na podporu Uber mi nebylo vyhověno a tato situace se nevyřešila žádným způsobem.

Dost mě to mrzelo, vždy jsem byla s touto službou spokojena až doposud.


Požadované řešení

Náhrada formou slevy na další jízdu ve výši 50% nebo 100.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 12:35, před 4 lety

Pokud byla spotřebitelce neoprávněně naúčtována vyšší cena za poskytnutou službu, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit i v sídle společnosti. Společnost je povinna reklamaci přijmout a vystavit spotřebitelce potvrzení o uplatnění reklamace a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 16:48, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 12:22, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.