Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 24.11. nám měl být doručován balík Českou poštou. Celý den jsme proto byli doma, aby ho někdo převzal. Bohužel nám ve večerních hodinách přišla SMS, že doručení nebylo úspěšné a v sekci sledování zásilek jsme se dozvěděli, že nebyl adresát zastižen. No není to zvláštní když jsme celý den doma. Ona se totiž stejná situace opakuje během 14 dnů již po druhé, kdy pro změnu nedodali balík manželovi.
Balík do ruky od podavatele SpokojenyPes.cz
Sleva na služby České pošty
|
Tweet |
Česká pošta dodá dopis uvedenému adresátovi na adresu uvedenou na dopise. Nebyl-li pokus o dodání poštovní zásilky úspěšný, nebo nebyl-li takový pokus z rozhodnutí podniku učiněn,
podnik poštovní zásilku uloží. Adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty.
Pokud tak poštovní doručovatel neučiní, je možné podat stížnost přímo České poště. Opakuje-li se takové jednání, je možné současně podat stížnost Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.