Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#50381Opakované nedoručení doporučeného dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 minut 24 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2021, před 4 lety

Ivana Turková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na nedoručení doporučeného dopisu.Dne 22.04.2021 jsem našla v poštovní schránce výzvu o nedoručení doporučeného dopisu. Následující den jsem byla na poště (Teplice nad Metují ), kde jsem si objednala znovu doručení 27.04.2021 kdy budu celý den doma, nic mi nedoručili. Proto jsem volala na již zmíněnou poštu, zda je nějaký problém. Paní mě informovala, že mám od doručovatelky výzvu pod botama u bytu, protože jsem nebyla doma. Podotýkám že nebydlím v bytě, ale v rodinném domku a v jiné části obce, než doručovatelka dala výzvu, ta byla na jméno Ivana Turková s adresou (viz referenční údaj)výzva skutečně byla pod botama, ale v Horním Adršpachu u bytu na jméno J.N. !!!, který mě dnes tj. 29.04.2021 kontaktoval, že u nich leží výzva pro mě. Proto jsem se obrátila již 27.04.2021 na paní doručovatelku ( tel. č. jsem získala na poště ) zda by mi nemohla dopis doručit ještě týž den, když je necelé 2 km od mého bydliště, načež mi bylo odpovězeno : když nesedíte doma na "prdeli", tak vám nemůžeme nic dodat. Zavolala jsem proto její nadřízené p. Ch., která se mi za doručovatelku omlouvala, bohužel jsem musela další den znovu čekat jestli se někdo s dopisem dostaví a případně omluví. Sice jsem se dopisu nakonec dočkala, přesto její omluvy za své chování a ŠPATNÉ DORUČOVÁNÍ ( na úplně jinou adresu )nedočkala. Žádám aby mi bylo vysvětleno, proč se nedoručují dopisy na podpis na správné adresy a samozřejmě omluvu konkrétní osoby za své pochybení. S pozdravem (viz referenční údaj)


Produkt

Doporučený dopis na jméno Turková Ivana Dolní Adršpach 112


Požadované řešení

Vysvětlení pro avizování na úplně cizí adresu a jméno, nedoručení a omluvu doručovatelky za své jednání a pochybení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 13:20, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.