Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Na základě našeho předchozího vzájemného telefonního hovoru, ohledně mého problému s ročním vyúčtováním nákladů na můj byt v osobním vlastnictví, Vám zasílám doklad, o který jste mne žádal.
Byt jsem koupil v listopadu 2018, zatím tam z rodinných důvodů již dva roky nikdo nebydlí a ani nemá trvalé bydliště. Byt se nachází v 1. patře panelového domu, topení nebylo vůbec puštěné, což dokládají měřáky na radiátorech. Dále nebyla spotřebovaná ani kapka teplé i studené vody což opět dokladují měřáky vody v bytě. Přesto jsou mi každoročně účtovány neskutečné finanční částky vlastně za něco, co jsem neodebral a nespotřeboval. Správa domu tvrdí, že je vyúčtování v souladu se zákonem.
Tímto bych Vás rád požádal o prověření tohoto jejich tvrzení a prosím o radu, jak následovně pokračovat k zdárnému dořešení tohoto sporu. Předem děkuji za Vaši pomoc.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Pavol Peller
(kontaktní údaje viz referenční údaj)
Tímto bych Vás rád požádal o prověření tohoto jejich tvrzení a prosím o radu, jak následovně pokračovat k zdárnému dořešení tohoto sporu. Předem děkuji za Vaši pomoc.
|
Tweet |
Poskytované služby mohou být rozúčtovány podle měřidel, výměry nebo podle počtu osob, bude vždy záležet na konkrétním případu. Rozúčtováním nákladů na služby se zabývá § 5 zákona č. 67/2013 Sb zákon, kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů v domě s byty.
Pokud vyúčtování služeb nebylo provedeno v souladu se zákonnými požadavky, může spotřebitel uplatnit reklamaci(vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl (na svou žádost) možnost doplnit ke svému podání i relevantní přílohy.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.