Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, BABIČKA dnes dostala sms od této společnosti, že řeší můj (vnučka) dluh. Nechápu, co si to dovolují. Jsem studentkou, nejsem výdělečně činná, nikdy jsem si nikde nic nepůjčila a tato společnost řeší můj dluh? Celé si to vymysleli a žádám, aby mě již nekontaktovali. Kde vlastně sebrali moje staré číslo, které již nevyužívám? Je to otřesné, co se dnes děje, co si společnosti dovolují. Kdo jim prodává kontakty a osobní údaje? Chci, aby tato společnost vymazala moje údaje, která z neznámých důvodů někde sebrala. Nehodlám s nimi o ničem jednat. Děkuji, Blahová
NIC
Žádám, aby společnost nekupovala osobní údaje lidí a následně, aby je neobtěžovala nesmysly či lži. Hlavně, aby moje údaje a babičky telefonní číslo vymazali ze své databáze. Dle stížností je to velmi špatná společnost. Nechci s nimi nikdy nic mít společného. Děkuji.
|
Tweet |
V daném případě je vhodné písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud je společnosti odejmut souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě nakládat s osobními údaji, bude žádoucí se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den, paní Blahová,
z Vaší stížnosti bohužel nejsme schopni určit o jaký případ se jedná. Rádi Vám vše vysvětlíme, pokud nás kontaktujete na tel. čísle 420 733 865 999, nebo prostřednictvím formuláře na našich stránkách www.mbacgroup.cz.
Děkuji Vám za pochopení
Lukáš Richter
Manažer call centra
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, firma M.B.A. Finance s.r.o. neustále obtěžuje s neexistujícím dluhem na moji babičku, přestože je vše nahlášeno na ČOI a TÚ. Jejich vyjádření bylo firmě zasláno a přesto se po měsíci zase ozvali s nesmyslem... že máme doložit neschopenku a lékařské zprávy. To je vrchol drzosti. Dle ČOI nemají na nic podobného právo a nárok. Je nějaká možnost, aby tato firma přestala obtěžovat obyvatele ČR? Děkuji
Dobrý den, paní Blahová,
je mi líto, ale z údajů, které uvádíte ve stížnosti nejsme schopni zjistit o jaký případ se jedná. Nabízím Vám řešení. Napište prosím přímo mně do e-mailu lukas.richter@mbacgroup.cz konkrétní údaj, např. jméno a příjmení babičky, referenční číslo, které je uvedeno v upomínce, nebo telefonní číslo, na které posíláme SMS. Situaci osobně prověřím a o výsledku Vás budu informovat.
S pozdravem
Lukáš RICHTER
Manažer call centra
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, společnost stáhla veškerá obvinění o dluhu. Měli jsme pravdu my - společnost je podvod na lidi. Potvrdili nám to na ČOI a zbavili nás obtěžování této firmy. LIDI NEDEJTE SE. DĚKUJI ZA SPOLUPRÁCI dTESTU.
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost uzavíráme.