Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zaplatila jsem 150,- za dopravu. Pro balík jsem si musela dojet sama pro nedostatek řidičů a na místě jsem musela zaplatit ještě 75,- za platbu kartou.
(Ne)Doručení zásilky
Očekávala bych aspoň částečné vrácení peněz za dopravu. V dnešní době platit poplatek za Platbu kartou je také vrchol.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem (prodávajícím) a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral zřejmě prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera (přepravce), pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.