Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50389Nedostatek řidičů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2021, před 4 lety

Anna Hanzlikova

Znění stížnosti

Zaplatila jsem 150,- za dopravu. Pro balík jsem si musela dojet sama pro nedostatek řidičů a na místě jsem musela zaplatit ještě 75,- za platbu kartou.


Produkt

(Ne)Doručení zásilky


Požadované řešení

Očekávala bych aspoň částečné vrácení peněz za dopravu. V dnešní době platit poplatek za Platbu kartou je také vrchol.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 09:39, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem (prodávajícím) a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral zřejmě prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera (přepravce), pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 15:45, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 09:44, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.