Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50395Nedodaná , zaplacená zásilka.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2021, před 4 lety

Iveta Paurová

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám stížnost ohledně nedodané zásilky v dohodnuté termínu. Váš řidič mi dvakrát volal, a to 28.4. V 7.45h, dále 29.4.2021 v 7.00h., s tím, že jestli mám někoho na vyložení palet dlažby na místě a druhý den , že údajně nechci převzít zásilku . Vše je lež, neví proč bych si nechtěla převzít svojí zaplacenou zásilku !!!!!!!
Dnes 30.4.2021 jsem se dozvěděla ze zprávy , že řidič zásilku přivezl včera a nikdo nebyl doma. Další lež!!!!!! Na místě dodání jsme byli přítomni celý den a také tu mám kamerový záznam , tudíž mohu vše doložit. Ani mi nikdo včera nevolal.
Tímto podávám oficiální stížnost a budu požadovat finanční náhradu za nedodržení smlouvy. Stojí mi zde zednická práce a stavba z důvodu nedodaného materiálu .
Děkuji a přeji příjemný den Paurová


Požadované řešení

Okamžitě dodání zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 09:29, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 16:07, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 12:28, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.