Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
podávám stížnost ohledně nedodané zásilky v dohodnuté termínu. Váš řidič mi dvakrát volal, a to 28.4. V 7.45h, dále 29.4.2021 v 7.00h., s tím, že jestli mám někoho na vyložení palet dlažby na místě a druhý den , že údajně nechci převzít zásilku . Vše je lež, neví proč bych si nechtěla převzít svojí zaplacenou zásilku !!!!!!!
Dnes 30.4.2021 jsem se dozvěděla ze zprávy , že řidič zásilku přivezl včera a nikdo nebyl doma. Další lež!!!!!! Na místě dodání jsme byli přítomni celý den a také tu mám kamerový záznam , tudíž mohu vše doložit. Ani mi nikdo včera nevolal.
Tímto podávám oficiální stížnost a budu požadovat finanční náhradu za nedodržení smlouvy. Stojí mi zde zednická práce a stavba z důvodu nedodaného materiálu .
Děkuji a přeji příjemný den Paurová
Okamžitě dodání zásilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.