Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dodané zboží bylo velmi nekvalitní, na požadavek vrácení peněz nebylo reagováno, byl zaslán poukaz na jiné zboží. Ač od jeho zaplacení uběhlo již 70! dní, peníze stále nebyly vráceny a komunikace se společností nevede k žádnému řešení.
Varuji proto před touto obchodní společností!
Okamžité vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Přinosilová,
na základě Vašeho jména jsme dohledali objednávku č. 5600046414 na produkt "Dámská zimní bunda s kožíškem". Reklamace byla v pořádku vyřízena. Bohužel číslo účtu, který jste uvedla v balíku bylo bankou vyhodnocené jako chybné. Proto Vám byl do emailu zaslán 115% kupon na nákup jiného zboží. Pokud o něj nemáte zájem, můžete jej v zákaznickém účtu odmítnout, uvést číslo účtu a budou Vám vráceny peníze.
Číslo účtu můžete zaslat i sem, případně na náš email info@postovnezdarma.cz. V tomto případě uveďte i číslo objednávky. Částku Vám samozřejmě vrátíme.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
společnost Andelco uvádí nepravdivé informace o zadání špatného čísla účtu, to bylo správné. 0d února žádám vrácení peněz za nekvalitní zboží, na které opakovaně nereagovali. Zaslaný voucher na jiné zboží jsem odmítala bez reakce. 4.4. jsem tedy objednala jiné, aby voucher nepropadl.Dodnes však zboží nepřišlo, což je k dnešnímu dni 60 dní.
Částka 495,- + vyžádaných 69,-za dopravu nebyly vyplaceny.
Děkuji za spoluúčast v řešení této záležitosti.
S pozdravem V.Přinosilová
Pokud spotřebitelka využila voucher a objednala další zboží, avšak ani toto zboží nebylo dodáno ve sjednaném termínu, vzniká jí (opětovně) nárok na odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení na straně prodejce. V jejím konkrétním případě má s ohledem na skutkové okolnosti celého případu nárok na vrácení peněžních prostředků, přestože platila druhou objednávku prostřednictvím voucheru.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Přinosilová,
na základě emailové komunikace jsme dohledali, že se jedná o nedodaný produkt z objednávky č. 5600056575. Požadavek na vrácení peněz byl dne 11.6.2021 zadán do systému. Prodejce Vám vrátí peníze v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám peníze byl zaslány co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Vážená redakce,
díky Vaší intervenci byla po téměř půl roce ukončena vyjednávání o vrácení peněz za nekvalitní zboží /což společnost neakceptovala/ a následně za nedodání náhradního zboží. Peníze byly firmou Andelco. cz vráceny dnes.
Děkuji za podporu a přeji méně nespokojených zákazníků.
Věra Přinosilová
Dobrý den, paní Přinosilová,
děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace s reklamací. Jsme rádi, že byla situace nakonec vyřízena k Vaší spokojenosti.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Děkujeme stranám za součinnost i za zprávu o smírném vyřešení sporu. Stížnost tímto uzavíráme.