Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě volaní se Zakazického centra T-Mobile 13.04.došlo ke změně smlouvy s nárokem na telefon za 1 kč. Avšak smlouva nemohla byt odeslana k podpisu kuryrem z duvodu technického výpadku v T-Mobile, pracovnik se zak.linky mne odkazal na pobočku. Na pobočce 14.4. mne taky nic nevyřidily a řekli, že mam počkat na zavolání 2 dny. Nikdo se neozval, 20.4.jsem se stavila na pobočku, kde slečna mi řekla, že chyba opravena a smlouvu a telefon mi pošlou behem par dnu kuryrem a zase ticho po pešince. 26.4 jsem ráno volala na zak.linku, slečna mi řekla, že vše zjisti a ozve se zpátky behem max par hodin, avšak se neozvala. Večer 26 jsem volala znovu, pan mi sdělil, že chyba opravena, omluvil se a řekl, že ve středu mam očekavat kuryra a zase nic. 29.4 jsem volala znovu na zak. linku, pan mi sdělil, že IT oddělení to zpracuje a bud chybu opravi anebo vystornuje objednavku a založime znovu a pry se mi ozve behem dne. Dnes je 30.4 nikdo mne nekontaktoval. Pokud pro mne nemaji zatim řešení přece stačilo by me prubežbne informovat, že aspon to snažeji řešit a neslibovat, že se ozvou a dělat mrtvé brouky. Čekam, že moje objednavka bude vyřešena vo nejdřiv a myslim, že čekam i omlouvu od společnosti za nekvalitní servis. V applikaci vidim, že moje objednávka založena 13.04, doručena 16.04.
Změna smlouvu s pořizením mob. telefonu
Očekavam urgentní řešení moji objednávky a myslim si, že zasloužim omlouvu od společnosti za nekvalitní servis v podobě, napřiklad jednorazového navyšení dat.
|
Tweet |
Smlouva může být uzavřena nebo změněna i za použití prostředku komunikace na dálku (např. prostřednictvím telefonu). V takovém případě je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajištující připojení k veřejné komunikační sítí povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli informace písemně, a to v elektronické nebo listinné formě.
Podnikatel je sice povinen zaslat novou smlouvu spotřebiteli písemně, nic to však nemění na tom, že smlouva již uzavřená byla a na jejím základě může spotřebitel požadovat doručení zboží (telefonu).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.