Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ráda bych si tady taky postěžovala, protože s Českou poštou mám jen a jen špatné zkušenosti. Platím si za to, aby mi byl balík doručen do ruky (mimochodem to se ještě nikdy nestalo) Volám po třech týdnech prodejci s tím, kde je má zásilka a ten mi řekne, že leží už tři týdny na poště...:) nedostala jsem ani zprávu ani ten blbej papírek o tom, že jsem nebyla na adrese zastižena (přestože jsem 24/7 doma) když jsem se ptala paní za přepážkou na důvod, řekla mi, že na balíku je napsáno mé příjmení (například Jana Novák) bez -ová a že se nemohu divit, že mi balík nebyl doručen. Takže kdybych měla na zvonku napsané Novákovi, tak mi ho taky nedoručíte?!
Nechápu jak je vůbec možné, že v 21. století nejsou schopni doručit balík nebo aspoň vhodit do schránky lístek, ať si balík vyzvednu na poště. Absolutně se nebavím o chování zaměstnanců a nedodržování hygienických opatření (přestože sami vyzývají lidi, aby při předání balíku, hahaha, nosili roušky). Zákaznickou podporu už radši zrušili, takže lituji všech kteří musí osobně navštívit poštu a sledovat kyselý obličej paní za přepážkou. Všem recenzentům přeji hezký den :)
Třeba vykonávat nabízenou službu za kterou si platím, dodržovat vládní opatření a nařídit VŠEM zaměstancům, aby se k zákazníkům chovali mile a s úctou :)
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.