Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Denně jezdím z Babic nad Svitavou (odjezd vlaku ve 14:43) ,do Brna pro dceru do školky. Je to současně i poslední spoj,kterým mohu jet tak,abych ji stihla vyzvednout včas.
Včera, t.j. 29.4.2021 vlak prosvistel a nezastavil. Nemohla jsem psát stížnost včera,protože by byla nevhodných slov.Mobil se mi navic vybil schvíli před příchodem na zastávku a do obce,je to od vlaku zpět 2,7km do kopce.Dceru jsem tudíž nevyzvedla včas a ani jsem to neměla jak dát vědět,neskutečný zbytečný problémy a především ty nervy!!!! Ve školce jsem vypadala jako idiot!!! Chtěla bych vědět,jak je tohle vůbec možné,v dnešní době?????
Na lidi platí jen jediné , aby příště nechybovali.
A to,když se jim sáhne na peníze .
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.