Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#50416Žádám o vrácení peněz za neprovedene služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2021, před 4 lety

Milan Vykydal

Znění stížnosti

Žádám o vrácení peněz za neprovedene telefoni služby za měsíc duben a to dne 5.4,99kc,13.4,99kc,14.4,99kc, dále za SMS mobilní platby celkem 13 zpráv za 26kc,tedy celkem 323kc.Penize převést na bankovní účet (viz referenční údaj). Děkuji za kladné vyřízení této stížnosti.Vykydal tel.(viz referenční údaj)


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz na účet 5605295/5500 a to 323kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2021 10:02, před 4 lety

Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2021 11:33, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás. Poskytovatelů technologie je více. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme vše ověřit a reklamaci vyřešit za vás, částku vám případně rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 16:44, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2021 16:52, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.