Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Jsem velice rozlobená na PPL . Dneska jsem dostala SMS s časem kdy mi doručí balíčky. Čekala jsem svědkem je mi můj syn a manžel, protože měli odpolední směnu tak byli doma. Řidič vůbec nepřijel jenom napsal sms že jsem nebyla doma a nechal balík v nějakém květinářství. Když jsem mu volala tak ještě byl na mě velice hrubý a vyhrožoval mi to chování strašný mladý kluk a drzý to se nevidí a ještě lže když je svědkem, že u nás nebyl můj syn i manžel a stejně lhal a byl velice vulgární. Jistě pospíchal domů a vůbec se nenamáhal mi balík přivést. Nevím podle čeho PPL vybírá řidiče, ale je to katastrofa. Dříve tam jezdil starší řidič velice slušný a byl poctivý a opravdu vše doručil v pořádku i do večera třeba jezdil jen aby to všechno rozvezl, ale tento mladý neuvěřitelný drzoun. Aby ještě vyhrožoval, že mi jednu vrazí tak to opravdu už je moc. Sama mám dospělého syna a nikdy by si toto nedovolil k nikomu.
Prosím - slušnost řidičů co rozváží balíky- aby se chovali k lidem slušně a nevyhrožovali.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.