Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50417Stížnost na nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2021, před 4 lety

Jarmila Tvrdá

Znění stížnosti

Jsem velice rozlobená na PPL . Dneska jsem dostala SMS s časem kdy mi doručí balíčky. Čekala jsem svědkem je mi můj syn a manžel, protože měli odpolední směnu tak byli doma. Řidič vůbec nepřijel jenom napsal sms že jsem nebyla doma a nechal balík v nějakém květinářství. Když jsem mu volala tak ještě byl na mě velice hrubý a vyhrožoval mi to chování strašný mladý kluk a drzý to se nevidí a ještě lže když je svědkem, že u nás nebyl můj syn i manžel a stejně lhal a byl velice vulgární. Jistě pospíchal domů a vůbec se nenamáhal mi balík přivést. Nevím podle čeho PPL vybírá řidiče, ale je to katastrofa. Dříve tam jezdil starší řidič velice slušný a byl poctivý a opravdu vše doručil v pořádku i do večera třeba jezdil jen aby to všechno rozvezl, ale tento mladý neuvěřitelný drzoun. Aby ještě vyhrožoval, že mi jednu vrazí tak to opravdu už je moc. Sama mám dospělého syna a nikdy by si toto nedovolil k nikomu.


Požadované řešení

Prosím - slušnost řidičů co rozváží balíky- aby se chovali k lidem slušně a nevyhrožovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2021 09:14, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 12:58, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 11:20, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.