Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
21.11.2014 jsem od Vás obdržela parní mop 6v1. Bohužel k tomuto mopu jste přiložili jen cizojazyčný návod k obsluze. Prosím o dodání českého návodu k obsluze a zároveň český popis jednotlivých částí. Věřím, že se to stalo nedopatřením.
Zaslání českého návodu k obsluze a zároveň český popis jednotlivých částí.
|
Tweet |
Prodávající je povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné, jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání. Tyto informace musí být poskytnuty v českém jazyce. Nesplnění této informační povinnosti je správním deliktem, za který může být prodávajícímu uložena pokuta ze strany České obchodní inspekce.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.