Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5042Nedodání českého návodu k obsluze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2014, před 10 lety

Dagmar Mládková

Znění stížnosti

Dobrý den,
21.11.2014 jsem od Vás obdržela parní mop 6v1. Bohužel k tomuto mopu jste přiložili jen cizojazyčný návod k obsluze. Prosím o dodání českého návodu k obsluze a zároveň český popis jednotlivých částí. Věřím, že se to stalo nedopatřením.


Požadované řešení

Zaslání českého návodu k obsluze a zároveň český popis jednotlivých částí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 19:43, před 10 lety

Prodávající je povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné, jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání. Tyto informace musí být poskytnuty v českém jazyce. Nesplnění této informační povinnosti je správním deliktem, za který může být prodávajícímu uložena pokuta ze strany České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 12:33, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.