Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den,
rád bych zde objasnil mojí situaci. Dne 16.11.2020 jsme ve společnosti AAA (Aures Holdings a.s.) zakoupili vozidlo Škoda Octavia III 1.2 TSI r.v. 2013 V hodnotě 217 000Kč.
Druhý den sem si zaplatil výpis historie vozidle (cebia) tam sem zjistil že je stočený tachometr - 04.2019 bylo najeto 175 500 a 11.2019 129 500.
Ještě bylo bouraný na předek a je nefunkční ostřikovače předních světlometů. Nato jsem nebyl řádně upozorněn od prodávajícího ani od manažera.
Tak jsem tam jel kde sem ho za kopil v Teplicích ale přivezli ho s Prahy.
Mluvil jsem s jiným manažerem který nebyl u prodeje , ten mi řekl jestli mám garantovaný kilometry ,říkám že nevím on že je to v předávacím protokolu říkám že ho nemam ani na email nepřisel tak on chtěl jít pro něj ale vrátil se a ukecal že měli chybu výpisu vozidla a že zásadně nekupují bourané na střechu .Pak se stalo po cca 2.mesících sem dolil litr oleje ,najel jsem cca 1000 km dolil další po dalších 1000 další tou jsou už 3.litr to už sem si říkal že není něco v nepořádku.
1.4.2021 jsem to dal reklamovat jako skrytou vadu motoru ,chtěl po mě předběžnou cenu opravy od auto servisu to je kolem 40 000kč. To sem ji poslal.
27.4.2021 mi přišel doporučený dopis tam bylo zamítnutí reklamace že sem byl řádně upozorněn v Předávacím protokolu ale ten nemám! ani nepřišel do e-mailu ! V dopisu bylo, podléhajícího opotřebení se můžou blížit ke konci své životnosti že automobil vyžaduje zvýšenou údržbu.
Tak sem podal odvolaní 28.4.2021
Tet budu čekat na vyjádření cca 30dnů
SPZ 2SX6480
1) opravit motor
2) Odstoupení od kupní smlouvy
3) nebo výměna za jiné vozdilo
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.
Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Horváthe,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Při koupi jste podepsal předávací protokol k vozidlu, v němž jste byl se stavem vozu srozuměn. Aktuálnímu opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a vzhledem k předávacímu protokolu následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Ano podepsal sem ho na tabletu v době koronaviru a na email my nic nepřišlo,druky sem dostal akorad kupní smlouvu, se stavem sem nebyl srozumněn,bylo my řečeno že s autem nic není mám i svědka.Uzpusobena cena auto stalo 220 000 dostal sem slevu 3000 jestli to je uvas dostačující kdyz oprava je motoru kolem ca 40 000kč. Člověk se chybama učí a vím že auto odvás nemám nikdy kupovat. Nashle
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme bez dosažení smírného řešení. Ve zbytku se odkazujeme na naše první vyjádření v této věci.