Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
již potřetí, touto formou žádám o zrušení zasílání nabídek a neplatných složenek mojí 85-leté babičce.
Veškeré závazky byly z naší strany splněny a veškeré dluhy uhrazeny. Finální zrušení bylo z vaší strany potvrzeno 19.2.2021.
Od té doby dorazilo nezvyklé množství propagačních materiálů a dvě výzvy k úhradě splátky produktu, který byl vypovězen a uhrazen. Pokaždé jsem odpálkován s "neadresnými nabídkami" a "doby propsání do našeho systému". Neznám systém, kde by zmíněné propisování trvalo čtvrt roku. Jedině že by databáze klientů byla v posvátné knize v Tibetu.
Nebudu se zde vyjadřovat k dalším praktikám společnosti, avšak tohle hraničí se zneužíváním důvěry starých lidí.
Děkuji Kraina
Zázračné pilulky OmegaMarine Forte+, aj.
Úplné vymazání zákazníka číslo 396194 ze všech databází a posvátných knih, nekontaktování telefonicky, a neposílání ŽÁDNÉ adresné korespondence či složenek.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Kraino,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás ujistili, že zákaznický účet paní Krainové byl zablokován dne 19.2.2021 a Vaše jednorázová úhrada byla připsána dne 22.2.2021. Tím, že nákup produktu OmegaMarine Forte+ byl původně sjednán se splátkovou variantou úhrad a jednorázová platba nebyla s dílčími splátkami spárována, systém, odesílal jednotlivé složenky automaticky. Ráda bych Vás ale ujistila, že k dnešnímu dni byla úhrada spárována a další korespondence již z naší strany nebude zasílána. Současně nebude paní kontaktována ani žádným jiným marketingovým kanálem. Osobní údaje byly předány k výmazu. Ráda bych Vás proto ještě jednou ujistila, že další oslovení nebude již z naší strany iniciováno.
Omlouváme se za způsobené potíže.
Přejeme Vám krásný den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.