Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.11.2014 jsem uhradila zboží, platba byla ještě ten den přijata.
Do té doby mi byla na e-mail posílány informace ohledně objednávky, platby a přijaté platby. Bohužel od té doby žádná korespondence,
nereagování na e-maily, na mobil.
Mám dojem,že stránky slouží jen na nalákání zákazníků a hlavně z nich dostat platbu za zboží.
Nechápu proč se stránky chovají jako aktivní ... pokud již neexistují.
Před rokem jsem zde nakupovala zboží - fotbalový dres a vše v pořádku.
fotbalový dres
dodání zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Internetový obchod www.vasshop.cz nemá na svých stránkách k dispozici žádné identifikační údaje. Není tedy možné identifikovat subjekt, který e-shop provozuje. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení, na základě kterého Policie prošetří, zda byly naplněny znaky trestného činu.