Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, tímto Vás žádám o vymazání všech mých osobních údajů z Vašich databází, odstupuji od případné smlouvy s Vámi a žádám o ukončení zasílání případných reklamních nabídek nebo produktů.
Objednala jsem si pouze vitamin D3 (č. objednávky 11703250), který byl zdarma, platba byla nutná za poštovné ve výši 49 korun. Nic jiného jsem si neobjednala a nechtěla. Prosím, přestaňte mi dodávat veškeré produkty, včetně propagačních materiálů .
Objednala si pouze vitamin D3, který byl zdarma, platba byla nutná za poštovné ve výši 49 korun. Nic jiného jsem si neobjednala a nechtěla. Prosím, přestaňte mi dodávat veškeré produkty, včetně propagačních materiálů .
Žádám o odstranění všech mých údajů, včetně adresy, e-mailu, telefonního čísla, jména a příjmení a všech dalších osobních údajů z vaší databáze. Odmítám všechny objednávky a propagační materiály a žádám, aby mé osobní údaje nebyly nikde použity.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Amvrosova,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Vašemu požadavku bylo vyhověno již na základě Vámi zaslaného emailu. Tak, jak uvádíte, naše společnost eviduje objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris. Produkt byl odeslán na Vámi uvedenou adresu a úhrada ve výši 49,- Kč byla dne 3.5.2021 připsána na náš bankovní účet. Žádné jiné produkty Vám naší společností zaslány nebyly. Do doby. než se informace o blokaci a výmazu propíše do všech našich systémů se může stát, že k Vám ještě nějaká naše nabídka dorazí, protože v okamžiku blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku prosím nereagujte. Další oslovení nebude již z naší strany iniciováno.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.