Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,ve středu 28.5 jsem obdržela sms o vyzvednutí zásilky v Baíkovně Sazka Tabák Mimoň.Přijela jsem ve řtvrtek v 11.33,ale paní mi neochotně neotevřela ,voala jsem te.číslo uvedené na dveřích a pán majitel mě ujistil ať přijdu v pátek balíček mi bude vydán,V pátek 30.5 v 9hod,jsem dorazia do pobočky Baíkovna nahlásila heslo,ale paní mi oznámila,že má od pondělí 3.5 dovoenou a baík mi nevydá,voala na Sazku a tam jí řekli,že pokud ho má již v systému uožen jako pryč nehne stím,tudíž mi baík odmítla vydat arogatně a mi vysvětlila,že baíík mi řidič převeze na poštu v Mimoni,kde si ho můžu zítra vyzvednout,že ona mi ho nedá.Volaa jsem na Sazku paní si nevěděla rady,dala mi telef,číslo at se domluvím na DPD kde mi řeknou víc.Na dpd mi řekla,že baík bude v depu v Jařmanicích a přijde mi sms.V sobotu ráno v pů4 koukám a baík je v Česká Lípě v Depu napsáno,že jsem nevyzvedla a v neděli už byl v Domažlicích.-(V baíku jsou potraviny,jsem poravdu zkamaná s neochotou v Balíkovně,lživé informace o tom,že jsem nepřevzala zísilku i když je uvedeno do 6.5 vyzvednout na stránkách není uvedeno,že pobočka bude zavřená ,aby tam nikdo nic neposílal.Prosím vyjádření a nápravu,ještě se mi to nikdy netalo,ale na baíček jem čekala jak to šlo vyzvedla,ale tohe,nezlobte se to se nedělá.děkuji s pozdravem šimonová
Váš balík už se nemůže dočkat, vyzvedněte si ho v Balíkovně.
Kód pro vyzvednutí: 12600g
Druh balíku: Balík Do balíkovny
Číslo balíku: NB1689052435C
Odesílatel: Luboš Petrašovský NěmeckýEshop.cz
Dobírka: 0 Kč
Balík uložen: do 6.5.2021
Adresa pro vyzvednutí: Balíkovna - Mimoň SAZKA Tabák, Husova 124, 47131
Zjistěte o této Balíkovně více
Podívejte se na web Balíkovny
Sledujte svůj balík
Detailní informace k zásilkám
NB1689052435C
Typ zásilky: Balík Do balíkovny, Hmotnost zásilky: 1.0 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus,
Zásilka uložena do: 6.5.2021
Ikona stavuIkona stavuIkona stavuIkona stavuIkona stavuIkona stavu
Datum Událost PSČ Místo vzniku události
1.5.2021 Příprava zásilky k doručení. 34407 Depo Domažlice 70
1.5.2021 Přeprava zásilky k Balíkovně.
1.5.2021 Zásilka vypravena z třídícího centra. 30200 SPU Plzeň 02
30.4.2021 Odeslání zásilky zpět - adresát zásilku nevyzvedl ve stanovené odběrní lhůtě. 47007 Depo Česká Lípa 70
30.4.2021 Přeprava zásilky k poště.
28.4.2021 SMS zpráva adresátovi - uložení zásilky.
28.4.2021 E-mail adresátovi - uložení zásilky.
28.4.2021 Zásilka uložena v Balíkovně. 47131 Mimoň SAZKA Tabák
28.4.2021 Přeprava zásilky k Balíkovně. 47007 Depo Česká Lípa 70
27.4.2021 E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.
27.4.2021 Zásilka v přepravě.
27.4.2021 Zásilka převzata do přepravy. 34407 Depo Domažlice 70
27.4.2021 Obdrženy údaje k zásilce.
vše mohu doložit korespondecí v mailu
Balík spotravinamy
uhrazení balíku,a zjištění proč se tak stalo, náprava
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.