Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Posílají rozbité nekvalitní a sletovany výrobky hnus a ještě si za to účtují poplatky nic platit nebudu ať s to svoje zboží cenou zpátky a já to ještě na vlastní náklady budu posílat zpět super společnost
Dostala jsem gratis řetízek jen jsem musela zaplatit balné k tomu jsem si přikoupila náramek na ruku ale to co mi přišlo byla hrůza te
Okamžitě ukončení odebírání jejich zboží .Samozřejmě jim neuhradim složenkou ani korunu maximálně poštovné za řetízek ale ten náramek vůbec a na svoje naklady ho posílat zpět nebudu poslala jsem jim email s fotkou co mi přišlo děs.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Na základě e-mailu, který paní Tereza Černá zaslala na zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux, jsme řešili její stížnost na rozbitý náramek značky Bijoux Club.
Velice litujeme, že paní Černá obdržela poškozený náramek. V rámci reklamačního řízení jí byl dne 6. 5. 2021 zaslán nový, bezvadný kus tohoto náramku.
V tomto případě firma Courlux nepožaduje vrácení původního, rozbitého náramku.
Na žádost paní Černé bylo ukončeno zasílání dalších bižuterních šperků značky Bijoux Club na její adresu, zákaznické číslo: 74471038815, a to ke dni 3. 5. 2021.
Nyní firma Courlux očekává od paní Černé platbu za původní fakturu za zboží v celkové výši 188,- Kč, podle sjednané objednávky, kdy si paní Černá objednala bižuterní náhrdelník zdarma, pouze za cenu poštovného a balného 89,- Kč, a dále k němu náramek za cenu 99,- Kč.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů může paní Černá kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky, na čísle: 283 08 08 15, nebo na e-mailové adrese: cz@courlux.com
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla potvrdit vyřešení reklamace dodáním nového kusu, a poté stížnost případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Vše napravily