Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#50446Rozbité zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2021, před 4 lety

Tereza Černá

Znění stížnosti

Posílají rozbité nekvalitní a sletovany výrobky hnus a ještě si za to účtují poplatky nic platit nebudu ať s to svoje zboží cenou zpátky a já to ještě na vlastní náklady budu posílat zpět super společnost


Produkt

Dostala jsem gratis řetízek jen jsem musela zaplatit balné k tomu jsem si přikoupila náramek na ruku ale to co mi přišlo byla hrůza te


Požadované řešení

Okamžitě ukončení odebírání jejich zboží .Samozřejmě jim neuhradim složenkou ani korunu maximálně poštovné za řetízek ale ten náramek vůbec a na svoje naklady ho posílat zpět nebudu poslala jsem jim email s fotkou co mi přišlo děs.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2021 11:07, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2021 09:19, před 4 lety

Na základě e-mailu, který paní Tereza Černá zaslala na zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux, jsme řešili její stížnost na rozbitý náramek značky Bijoux Club.
Velice litujeme, že paní Černá obdržela poškozený náramek. V rámci reklamačního řízení jí byl dne 6. 5. 2021 zaslán nový, bezvadný kus tohoto náramku.
V tomto případě firma Courlux nepožaduje vrácení původního, rozbitého náramku.
Na žádost paní Černé bylo ukončeno zasílání dalších bižuterních šperků značky Bijoux Club na její adresu, zákaznické číslo: 74471038815, a to ke dni 3. 5. 2021.
Nyní firma Courlux očekává od paní Černé platbu za původní fakturu za zboží v celkové výši 188,- Kč, podle sjednané objednávky, kdy si paní Černá objednala bižuterní náhrdelník zdarma, pouze za cenu poštovného a balného 89,- Kč, a dále k němu náramek za cenu 99,- Kč.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů může paní Černá kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky, na čísle: 283 08 08 15, nebo na e-mailové adrese: cz@courlux.com


Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2021 13:54, před 4 lety

S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla potvrdit vyřešení reklamace dodáním nového kusu, a poté stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.5.2021 16:33, před 4 lety


Tereza Černá

Hodnocení:

Komentář: Vše napravily