Společnost


TIPSPORT a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50448Tipsport

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2021, před 4 lety

Dušan Harazim

Znění stížnosti

Dobrý den
Včera mi Tipsport nabídl během utkání takzvaný cashout . Měl jsem vsazené dva tikety u obou jsem tuto možnost využil. Následně mi byli na konto připsány peníze. Druhý den ,tedy dnes ráno jsem byl nemile překvapen když jsem zjistil že na účtu není nic. Odůvodnění Tipsportu že došlo k chybě a tudíž nemám na peníze nárok. Konkrétně šlo i zápas který byl v momentě cashout nabídky 2:0 , já měl na tiketu že dají oba týmy gól a do konce zápasu zbývalo asi 20 minut. Nechal jsem si tudíž tiket vyplatit cashoutem . Zápas nakonec 2:0 skončil . Můžete mi prosím poradit? Děkuji


Požadované řešení

Vrácení peněz na herní konto.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 12:51, před 4 lety

Dle obchodních podmínek společnosti v případě připsání peněžních prostředků jako výhra či z jiného důvodu na uživatelské konto účastníka v důsledku technické chyby či omylu, nemá účastník nárok na tyto finanční prostředky.

V daném případě se jeví jako nejlepší řešení kontaktovat přímo společnost s konkrétním dotazem, proč tak učinila.

Pokud má spotřebitel podezření, že došlo ke strhnutí částky neoprávněně, může se obrátit na dozorový orgán, který po prošetření může uložit společnosti provozující hazardní hry pokutu. V případě internetových her je tímto orgánem Ministerstvo financí, v případě jiných hazardních her než internetových pak celní úřady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 13:03, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 11:33, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.