Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5045Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2014, před 10 lety

Tomáš Měkýš

Znění stížnosti

Dne 14.11.2014 jsem při prohlížení Vaších stránek narazil na banner, který nabízel NAS Synology DS201se za 2599,-. Po kliknutí na banner s tlačítkem "to chci" se však zobrazila cena 3797,-. Po telefonickém kontaktu a e-mailové komunikaci mi bylo po více než týdnu sděleno, že se jednalo o "chybu". Tato chyba se však zobrazovala až do čtvrtka 20.11.2014, tedy minimálně 6 dní po mém dotazu/zjištění chybného stavu. Tuto "promo akci" můžu dokázat pomocí screen shotů, které jsem již poskytl zaměstnancům CZC.cz.


Produkt

Synology DS204se Disc Station


Požadované řešení

Prodej daného zboží za slibovanou cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 12:44, před 10 lety

V tomto případě nedošlo k uzavření smlouvy. Spotřebiteli tedy nesvědčí právní titul na dodání zboží.
Zda se jedná o reklamu, která je nekalou obchodní praktikou dle zákona o ochraně spotřebitele, přísluší posoudit a případně přijmout opatření k nápravě příslušnému krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2014 16:19, před 10 lety

Dobrý den pane Měkýši,

bohužel s tímto Vám nemohu nijak pomoci. Pokud budete chtít mohu Vám dát kontakt na supervisora podpory prodeje, zda Vám k tomu řekne více, ale dle mého bude výsledek stejný.

Za celou situaci se omlouváme a prosím o uzavření stížnosti.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 18:07, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.