Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu jsem si objednala zimní obuv, kterou jsem obdržela 8. 1. 2021 a za dobírku zaplatila 568,- Kč. Obuv jsem však potřebovala vyměnit za větší velikost, proto jsem obratem zboží 11. 1. vrátila.
26.2. jsem dostala informaci, že zásilka byla zpracována v třídícím centru Litice a mám zaplatit dobírku 499 Kč. Vznesla jsem dotaz, proč mám opět platit dobírku, když už jsem obuv jednou zaplatila.
27. 2. mi bylo odpovězeno, že mám balíček převzít, zaplatit danou částku a zaslat číslo účtu, na které mi peníze vrátí nebo zboží vrátit zpět a bude mi zasláno bez dobírky. Zboží jsem nepřebrala dle doporučení.
3.3. jsem obdržela email, že zásilka se vrátila vrátila jako nedoručená. V případě, že mám zájem o její znovu zaslání, musím uhradit částku 637 Kč objednávky bankovním převodem“.
22. 3.poslala jsem dotaz, proč stále nemám dodané zboží, které jsem řádně zaplatila a jen prosila o výměnu větší velikosti.
22.3. – odpověď, do tří dnů situaci přešetří.
Až 30. 3. mi odpověděli“ situaci jsme prověřili, necháme tedy produkt zaslat na Vaší adresu bez dobírky?“
Opět jsem odpověděla ano, zboží je zaplacené.
12. 4. a 15. 4. jsem psala, proč stále nemám zaplacené zboží dodané – bez odpovědi, společnost už se mnou nekomunikuje.
objednávka číslo 2046163, zásilka číslo Z4772982288 zimní dámská obuv
Buď obuv doručit v nově požadované velikosti č. 39 nebo vrátit peníze na složenku, tomuto nedůvěryhodnému eshopu nebudu zasílat číslo účtu.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Dantlingerová,
Vaši objednávku jsme dohledali pod číslem 5600033128. Omlouváme se za způsobené komplikace s dobírkovou hodnotou u reklamované zásilky. Situaci samozřejmě vyřídíme k Vaší spokojenosti. Budete si tedy přát zboží zaslat znovu bez dobírky? V tomto případě prosíme o zaslání velikosti, kterou požadujete. Případně Vám tedy můžeme vrátit peníze složenkou na Vaši adresu.
Prosíme tedy o informaci, jak si přejete situaci řešit.
Děkujeme.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
rozhodla jsem se, že na dodávce zimního zboží již netrvám a prosím o vrácení peněz složenkou na moji adresu.
S pozdravem H. Dantlingerová
Dobrý den, paní Dantlingerová,
děkujeme za informaci. Požadavek na vrácení peněz složenkou jsme zadali do systému. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
děkuji Vám za pomoc při řešení stížnosti. Peníze mi byly vráceny.
S pozdravem H. Dantlingerová