Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Už poněkolikáté mi nebyla zásilka od společnosti PPL doručena domů na adresu přesto že doma na ní někdo vždy čekal...dnes mi přišla dopoledne SMS že mi bude zásilka doručena mezi 12-14 hodinou...ve 13:10 mi přijde další SMS abych si zásilku vyzvedl v parcel shopu ..vím na 100% že u nás doma seu zásilkou nikdo nebyl...telefonicky nikdo nekontaktoval..naopak...zkoušeli jsme volat řidiči...neúspěšně...
Na co si tedy člověk platí službu doručení domů když potom musí do parcel shopu který je vzdálený minimálně 5 km od bydliště??? Vážně nechápu...
Minimálně zlepšení služby a vysvětlení proč není možné zásilku na adresu dodat.??
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.