Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 24.11. reklamoval kopačky z nepravé kůže jako důvod jsem paní sdělil, že reklamuji opotřebení kůže kopaček u části kopačky kterou nekopu. Kůže se odchlípla a poté po čase sama upadla. Paní mi řekla, že kopačky jsou úplně zničené a že mou reklamaci zamítá na místě. Jako důvod uvedla, že jsem měl přijít když se tato vada začala tvořit. Řekla mi jen, že mi vystaví reklamační protokol a to vše, kopačky nemám ani rok. Mohu se nějak bránit?
Nehledě na to paní která mou reklamaci neuznala byla velmi prostořeká a nepříjemná.
Děkuji.
KOPAČKY NIKE TIEMPO LEGEND V FG
Vrácení peněz, výměna zboží.
|
Tweet |
Prodávající může reklamaci zamítnout ihned. V takovém případě je nutné spotřebiteli vystavit reklamační protokol, který mimo jiné musí obsahovat písemné odůvodnění zamítnutí. Spotřebitel by neměl obuv používat po objevení vady, aby se vada nerozšířila do poškození. Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, je možné nechat obuv posoudit soudním znalcem, který se bude zabývat povahou vady a odůvodněním reklamace. Vyjde-li znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, ten má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.