Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,vlastním clubcard několik let a vyúčtování nedostávám minimálně 4 roky. Dříve mi chodilo vyúčtování na stejnou adresu,která byla udaná. Stále se mi body přičítají, přitom jsem neobdržel žádné čtvrtletní vyúčtování. Po prvním hovoru na infolinku,mi bylo vysvětleno, že nemohu dostávat vyúčtování,protože chybělo směrovací číslo,které jsem v dotazníku udával.Nyní jsem volal znovu a zase nějaký problém,který vznikl u vás, na infolince nám to zdělila paní.Prosím žádám o vaše vysvětlení. Děkuji Zoubek Zdeněk
Vyúčtování clubcard
Kompenzace clubcard bodů navíc
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami, které jsou dostupné na webu společnosti (https://itesco.cz/img/tescoce_cz_clubcard/upload/Vseobecni-obchodni-podminky-programu-CC.pdf).
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.