Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50464Vyúčtování clubcard

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2021, před 4 lety

Zdeněk Zoubek

Znění stížnosti

Dobrý den,vlastním clubcard několik let a vyúčtování nedostávám minimálně 4 roky. Dříve mi chodilo vyúčtování na stejnou adresu,která byla udaná. Stále se mi body přičítají, přitom jsem neobdržel žádné čtvrtletní vyúčtování. Po prvním hovoru na infolinku,mi bylo vysvětleno, že nemohu dostávat vyúčtování,protože chybělo směrovací číslo,které jsem v dotazníku udával.Nyní jsem volal znovu a zase nějaký problém,který vznikl u vás, na infolince nám to zdělila paní.Prosím žádám o vaše vysvětlení. Děkuji Zoubek Zdeněk


Produkt

Vyúčtování clubcard


Požadované řešení

Kompenzace clubcard bodů navíc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 12:04, před 4 lety

Společnost si může stanovit podmínky pro využití věrnostního programu (sbírání bodů). S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Společnost má pak jednat v souladu s těmito zveřejněnými podmínkami, které jsou dostupné na webu společnosti (https://itesco.cz/img/tescoce_cz_clubcard/upload/Vseobecni-obchodni-podminky-programu-CC.pdf).

Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 17:00, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 12:14, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.