Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50465Neochota a arogantnost personálu v Benešově u přepážky na informacích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2021, před 4 lety

František Maczko

Znění stížnosti

Dobrý den.Můžete mi prosím Vás vysvětlit,proč je personál v Benešově na Vlakovém nádraží tak neochotný a arogantní,když se jich zeptám od kdy začne jezdit vlakový spoj: spěšný vlak ráno co jezdil ve 05:14 hod.Protože už Lckdown skončil a zajímalo by me,jak to stím vlakem vypadá.Po prvý když jsem se ptal paní co tam byla,po ránu,proč nejezdí,vyvalí na mne oči,přetočí je,a málem po me nezačala štekat,že je to nařízení vlády.Což já jsem se jen zeptal proč vlak nejezdí a dneska 3.5.2021 v 17.00 hod jsem se zase tam zeptal,byla pro změnu jiná paní.A ta málem nepoprskala sklo z druhé strany.Neochotná,zvýší na mne hlas,nepříjemná.Jako by me zajímalo proč?Proč je tak ten personál kde se poskytují informace a zároven tam prodávaj jízdenky na vlakovém nádraží tak nepříjemný k cestujícím.


Produkt

Vlakové spojení spěšný vlak ráno ve 05:14


Požadované řešení

Rád bych prosím od Vás vaší spětnou vazbu a vyjádření. Děkuji
S pozdravem František Maczko Mail: f.maczko@seznam.ch


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2021 14:31, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.