Společnost


prodejs.com (popř. sleva24.store)

Počet nahlášených stížností:168
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50467Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2021, před 4 lety

Olga Valášková

Znění stížnosti

zaplatila jsem zboží z internetového obchodu prodejs.com.
Dne 28.3.2021 jsem koupila za 854.90 Kč LoungeBed™, zaplatila kartou. Obchod mi potvrdil transakci. vzhledem k tomu, že garantovali krátkou doručovací lhůtu, obrátila jsem se na ně dne 30.3.2021 s žádostí o informaci z kterého státu mi bude zásilka doručena. Ještě téhož dne mi odpověděli (Váš e-mail jsme obdrželi v pořádku a zaregistrovali jsme jej pod číslem # 131172780. Snažíme se zpracovat váš e-mail do 1 pracovního dne. Na tento e-mail můžete odpovědět, pokud chcete přidat další informace.) Následující den, mě kontaktovali (Vážený zákazníku,
Nejprve vám chci poděkovat za vaši objednávku a za váš e-mail!
Objednávka byla přijata v pořádku. Udržujeme dobu zpracování 1-3 dny a naše dodací lhůty jsou 10-15 pracovních dnů.
Naše výrobky jsou dodávány přímo od dodavatele k vám. Bohužel nemohu uvést přesné datum, kdy bude vaše objednávka doručena. Po odeslání produktů již nemáme žádný vliv na proces přepravy. Bohužel se může stát, že se zásilka poněkud zpozdí. Omlouváme se.
Bohužel nemohu uvést přesné datum, kdy bude vaše objednávka doručena. Nebojte se, vaše objednávka dorazí brzy. Pokud se s vaší zásilkou ukáže, že je něco v nepořádku, vyřešíme to správně, ale samozřejmě to nepředpokládáme!
Pokud máte nějaké dotazy, můžete nám kdykoli poslat e-mail. Náš tým je tu vždy pro vás!
Doufám, že jsem vás dostatečně informoval.
S pozdravem,
Carina Berger, Prodejs
- to byla poslední komunikace, dostala jsem odkaz na sledování YT2109101277022922. Od té doby nekomunikují. Musím si připustit, že jsem naletěla.


Produkt

mělo to být posezení LoungeBed™ (dle ceny jsem předpokládala potahy), podrobnosti nebyly uvedena srozumitelně


Požadované řešení

Žádám o vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2021 10:30, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Pokud se v daném případě jedná o zahraniční subjekt se sídlem v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 10000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 16:23, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2021 16:57, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.