Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané kalhoty přes Dev logist EOOD číslo dodací 42010135, tyto kalhoty bych rada vyměnila za větší velikost,bohužel není kde vratit telefonní číslo neexistuje.Kde se mužů obrátit?
Kalhoty panské velikost L-Tactic Pants-L Beige
Chci vyměnit zboží za větší velikost.
|
Tweet |
Do 14ti dnů od převzetí zboží může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku.
Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal.
Pokud skutečná velikost výrobku odpovídá velikosti popsané u objednávky, prodávající není povinen věc vyměnit v rámci reklamace, jelikož ta není vadná. Pokud však skutečná velikost neodpovídá, může spotřebitel věc reklamovat, a tehdy bude prodávající povinen spotřebiteli bezplatně dodat v 30 denní zboží, které bylo předmětem objednávky. Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.
Dle jiného zákonného režimu výměna neprobíhá, ledaže by se spotřebitel na tom s prodávajícím prokazatelně dohodl, a tedy i na podmínkách takové výměny.
Podnikatelský subjekt nám sdělil, že reklamace je třeba psát na email INFO@DEVLOGIST.COM
Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v některém ze států EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.