Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po třetí reklamaci mobilního telefonu, jsem žádal prodavače O2 v OC Olympia v Mladé boleslavi o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení finančních prostředků, nebo výměnu telefonu za jiný.Bylo mi sděleno, že toto je v kompetenci paní vedoucí a ta se o víkendu v prodejně nenachází abych se dostavil ve všední den.To je pro mne problém,pracuji v Praze a Mladá Boleslav je od mého Bydliště cca 35Km.
Mobilní telefon ZTE
Moje představa řešení je : po čtvrté a naposledy přijet do prodejny, předat nekvalitní výrobek,vzít si peníze a odjet.
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen svůj nárok uvést do reklamačního protokolu současně s uplatněním reklamace. Pokud je již vada odstraněna, protože spotřebitel svůj nárok nezvolil, není možné jej zvolit zpětně. Pokud je telefon opět vadný nebo se vada znovu vyskytne, je nutné nárok uvést do reklamačního protokolu. Při splnění zákonných podmínek a uznáním reklamace se nárok stává pro prodávajícího závazný. Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vady po opravě (3. stejná/4. různá vada). Podmínkou je, že zboží není možné řádně užívat jako věc bez vady.
Hezký den, v případě, že nebylo z důvodu vedoucího pobočky možné získat výměnu nebo náhradu na dané prodejně v daný den, je možné toto učinit na jakékoliv jiné značkové prodejně O2 – tedy například některé v Praze, kde pracujete.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.